Esittelyssä Suukon hallitus kaudelle 2017!


Ella Haapala
Puheenjohtaja
Moikka! Olen Ella, 22 vuotta ja olen kolmannen vuoden suuhygienistiopiskelija. Olen kolmatta vuotta myös SUUKKO Ry:n hallituksessa ja tällä hallituskaudella toimin puheenjohtajana. Olen Porista kotoisin ja porilaisuuden kuulee edelleen puheestani, vaikka Turussa useampi vuosi on jo vierähtänytkin. Vapaa-aikani kuluu perheen kanssa, ulkoillen ja käsitöitä väkertäessä. Jos sinulle tulee mieleen jotakin kysyttävää yhdistyksemme toimintaan tai suuhygienisti- ja hammasteknikko-opintoihin liittyen, laita rohkeasti sähköpostia tai tule nykäisemään hihasta vaikkapa koulun käytävillä. :)

Yhteystiedot: ella.haapala(a)edu.turkuamk.fi


Johanna Niskanen
Varapuheenjohtaja
Moi kaikki! Olen Johanna, 23 vuotta, ja suuhygienistiopintoni olen aloittanut syksyllä 2014. Viimeistä vuotta siis viedään! Suukon hallituksessakin olen ehtinyt vaikuttaa jo parin kauden ajan. Ensimmäinen opiskeluvuosi kului hallituksen some-vastaavan tehtävissä. Viime hallituskautena toimin hallituksemme puheenjohtajana ja nyt vuoden 2017 hallituksessa toimin puheenjohtajan oikeana kätenä eli varapuheenjohtajana. Avustan puheenjohtajaa ja tarvittaessa tuuraan häntä esimerkiksi kokouksissa. Olen alun perin kotoisin Sauvosta, mutta nyt asunut jo usemman vuoden Turussa.  Aikaisemmalta koulutukseltani olen lähihoitaja/ylioppilas. Vapaa-aikaani tykkään viettää perheen, ystävien ja poikaystävän seurassa, esimerkiksi elokuvia katsellen, erilaisia leipomuksia luoden, ulkoillen ja liikkuen sekä opiskelijabileissä tanssahdellen. Luonto ja eläimet ovat lähellä sydäntäni. Jos sinulle tulee mieleen jotakin kysyttävää yhdistyksemme toimintaan tai suuhygienisti-/hammasteknikko-opintoihin liittyen, laita sähköpostia tulemaan tai tule rohkeasti juttelemaan vaikkapa koulun käytävillä! :)

Yhteystiedot: johanna.niskanen(a)edu.turkuamk.fi




Anna Salonen
Sihteeri
Moi! Olen Anna, 23-vuotias kolmannen vuoden suuhygienistiopiskelija. Olen toista kautta mukana SUUKKO ry:n hallituksessa. Toimin hallituksessa sihteerinä, eli työnkuvaani kuuluvat muun muassa kokousten pöytäkirjojen laatiminen sekä niiden tarkastuttaminen ja arkistoiminen. Matkailu on suurin intohimoni. Syntyperäisenä turkulaisena myös hyvä ruoka, TPS ja Ruisrock ovat lähellä sydäntäni. Vapaa-aikani vietän ystävieni seurassa, kuntosalilla, lenkkeillen, elokuvia katsellen sekä kirjoja lukien.
Jos sinulla on kysyttävää Suukon toiminnasta tai suuhygienistin opinnoista, laita sähköpostia tai nappaa hihasta koulun käytävillä! :) 


Yhteystiedot: anna.salonen(a)edu.turkuamk.fi

Elli Ojala, Talousvastaava
Terve! Olen hallituksen ”ikäloppu” alanvaihtaja. Aloitin hammasteknikko-opinnot 2016 syksyllä, kun viimein keksin ja päätin mitä haluan isona tehdä. Hammastekniikan opiskelu on ollut unelmien täyttymys ja nyt SUUKKOkin imaisi minut mukaansa. Kiirettä pitää ja saa pitääkin, kun yrittää yhdistää työelämän, opiskelun, yhdistystoiminnan ja kaiken muun elämän. Mutta siitä huolimatta, opiskelu on elämän parasta aikaa!

Yhteystiedot: elli.ojala(a)edu.turkuamk.fi


Emmi Ahonen
Tiedotusvastaava
Heippa! Olen Emmi Ahonen, 21-vuotias toisen vuoden suuhygienistiopiskelija. Olen kotoisin Kouvolasta, ja Turkuun muutinkin vasta opintojen alkaessa. Olen ensimmäistä kautta mukana SUUKKO ry:n hallituksessa jossa toimin tiedotusvastaavana. Tehtäviini kuuluu siis kaikkien suukkolaisten informointi yhteisistä tapahtumista ja tärkeistä asioista! Koulun ohella työskentelen Lidlissä. Vapaa-ajallani tykkään hengailla ystävieni kanssa tai käydä opiskelijatapahtumissa. Jos sinulle tulee jotain kysyttävää, voit nykäistä minua hihasta koulun käytävillä tai laittaa sähköpostia! :)

Yhteystiedot: emmi.ahonen(a)edu.turkuamk.fi



Veera Penjala
Tapahtuma- ja haalarivastaava
Olen 21-vuotias suuhygienistiopiskelija. Aloitin opiskeluni syksyllä 2016, jolloin myös muutin Vaasasta Turkuun. Syksyn aikana olen ihastunut Turkuun entistä enemmän! Hallituksessa toimin tapahtuma- ja haalarivastaavana. Pidän erityisesti matkailusta, urheilusta ja kaikesta ruokaan liittyvästä. Vapaa-aikani vietän lenkkeillen, kuntosalilla käyden ja tietenkin läheisten ihmisten kanssa :)

Yhteystiedot: veera.penjala(a)edu.turkuamk.fi


Ella Salminen
Tapahtuma- ja haalarivastaava
Heippa kaikki! Olen Ella, 21-vuotias ensimmäisen vuoden suuhygienistiopiskelija. Hallituksessa toimin yhdessä muiden tapahtuma- ja haalarivastaavien kanssa järkkäillen SUUKKO:n tapahtumia (bileitä) sekä haalariemme tilauksia. Hauskaa päästä mukaan järkkäilemään opiskelijaelämää! 
Olen kotoisin Lah(d)esta ja täällä Turussa asustelen kissani Oliverin kanssa. Arkeni on tasapainottelua opiskelun, työn sekä vapaa-ajan välillä, jota vietän ystävieni ja perheeni seurassa sekä säännöllisen epäsäännöllisesti lenkkeillen ja jumppaillen. 

Yhteystiedot: ella.salminen(a)edu.turkuamk.fi


Johanna Harberg
Tapahtumavastaava
Olen Johanna, 22-vuotias, ensimmäisen vuoden hammasteknikko-opiskelija. Olen ensimmäistä kautta mukana SUUKKO ry:n hallituksessa ja toimin tapahtumavastaavana. Tehtäviini hallituksessa kuuluu bileiden järkkäys yhdessä muiden tapahtumavastaavien kanssa. Viikonloppuisin vietän suurimman osan ajastani kavereiden kanssa oleskellen tai bailaten. Arkena tasoitellaan viikonlopun univelkoja menemällä ajoissa nukkumaan, syöden terveellisesti ja salilla käyden. Vaikka koulussa on kivaa, rakastan yli kaiken kesää ja sen festareita, yhdessä olemisen helppoutta ja hyvää meininkiä! :)

Yhteystiedot: johanna.harberg(a)edu.turkuamk.fi


Isa Lindholm
Tapahtumavastaava
Moikka! Olen Isa, 22-vuotias hammastekniikan opiskelija. Opinnot aloitin syksyllä 2016 ja olen myös ensimmäistä kautta mukana SUUKKO ry:n hallituksessa, jossa toimin tapahtumavastaavana. Olen alun perin kotoisin Lohjalta, Turkuun muutin kesällä -16. Vapaa-aikani vietän lähinnä salilla käyden ja kissani Pepen kanssa touhuten :)

Yhteystiedot: isa.lindholm(a)edu.turkuamk.fi



Veronika Vainio
SoMe-vastaava
Moi! Olen Veronika, 20-vuotias toisen vuoden suuhygienistiopiskelija ja ensimmäistä kertaa mukana SUUKKO ry:n hallituksessa. Olen alun perin Raisiosta, mutta asunut Turussa jo muutaman vuoden. Toimin SUUKKO ry:n SoMe-vastaavana, eli vastaan blogin, facebookin (SUUKKO.ry) sekä instagramin (suukkory) päivittämisestä. Koulun ohella työskentelen kaupan kassalla muutaman kerran viikossa. Vapaa-ajalla tykkään ulkoilla sekä käydä satunnaisesti eri opiskelijatapahtumissa. 

Yhteystiedot: veronika.vainio(a)edu.turkuamk.fi